Jumlah Paparan Halaman

5.1.12

MEMBUKA TIRAI.....

Sabtu ini, Kelantan dan Negeri Sembilan akan bertemu lagi buat kesekian kalinya. Dua pasukan yang menjadi perhatian ramai bermula 2009, bertemu di Bukit Jalil untuk membuka tirai Liga Malaysia 2012.

Dua JUARA 2011, Kelantan - Juara Liga Super dan Negeri Sembilan -  Juara Piala Malaysia, akan bermain dalam perlawanan sumbangsih.

Tiada sebarang ganjaran mata akan diberikan kepada pemenang. Yang menang cuma bergelar Juara Piala Sultan Ahmad Shah. Namun, yang kalah tidak pula dinamakan sebagai naib juara.

Menariknya, Liga Malaysia musim ini sedikit berbeza dengan beberapa musim yang lalu. Musim ini, Singapura akan kembali bermain dengan nama Lions XII. Pemain impot berkelas tinggi juga akan turun mewarnai liga.

Menarik juga untuk melihat ATM menjuarai Liga Premier setelah memborong hampir separuh pemain utama Negeri Sembilan. Menarik juga untuk melihat karektor sebenar Azraai Khor Abdullah melahirkan bakat baru Negeri Sembilan.

CUIT SIKIT:

Segala - galanya menarik untuk diikuti di Liga Malaysia 2012.

PALING MENARIK, adakah FAM akan mengadakan kawalan ketat di Bukit Jalil nanti sepertimana menghadapi pertandingan akhir Piala FA dan Piala Malaysia.

Juga amat menarik ialah harga tiket final Piala FA dan Piala Malaysia 2012 berharga RM 40.00 bukan lagi RM 50.00 seperti tahun 2011.

DAN...tentunya sangat menarik jika pesta mercun dan bunga api akan muncul di Bukit Jalil sabtu ini. Jika tiada mercun dan bunga api serta bom asap, bukanlah Negeri Sembilan dan Kelantan namanya.

LEBIH MENARIK, di bawah ini.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH