Jumlah Paparan Halaman

9.7.17

TABIK SPRING UNTUK ASRI?.....

Mohd. Asri Ninggal bukanlah satu nama gah di arena bola sepak Malaysia. Namun, anak Melaka ini merupakan antara generasi awal pemain bola sepak pro yang turut mempunyai sijil akademik yang baik.
Kerana tumpuan kepada akademik, aku fikir Asri biarpun pernah sepasukan dengan Allahyarham Mokhtar Dahari, bukanlah pemain bertaraf bintang dan tersohor dengan gaji lumayan.

Kerana akademik jugalah, beliau menjawat jawatan utama di sekurang - kurangnya dua buah bank terkemuka di sekitar Seremban sebelum menyertai sektor kejurulatihan bersama PBNS.

Rekod pasukan setakat ini;
Kegagalan mencatat sebarang kemenangan ke atas dua pasukan Liga Premier setakat ini, membuktikan NS belum cukup bagus. Belum cukup mantap untuk bergelar Sang Juara. Mungkin sekadar hanya sebagai Sang Pencabar Sengit.
CUIT SIKIT:

Namun, status sebagai pencabar tidak akan membawa pasukan ke mana - mana. Hanya JUARA yang akan dikenang dan menikmati pelbagai ganjaran.

DAN, sehingga NS bergelar JUARA LIGA PREMIER 2017, selagi itulah aku tidak akan memberikan sebarang tabik kepada Asri & Team Kejurulatihannya.

ANDA BAGAIMANA?

HOBEN JANG HOBEN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH