Jumlah Paparan Halaman

8.10.11

HEBATNYA MENANTU ORANG PAHANG II.....


1.   PUTRAJAYA, Oct 6 (Bernama) -- Najib Razak tonight monitored final preparations involving Finance Ministry''s staff ahead of tomorrow''s tabling of the 2012 Budget.
2.   Najib, who is Finance Minister, spent about one hour at the ministry, during which he also chaired a closed-door meeting with senior ministry officials.
3.   Present were Rosmah Mansor, Second Finance Minister Ahmad Husni Hanadzlah, Deputy Finance Ministers Awang Adek Hussin and Donald Lim Siang Chai.
4.   Treasury Secretary-General Wan Abdul Aziz Wan Abdullah, Chief Secretary to the Government Mohd Sidek Hassan as well as Bank Negara Governor Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz were also present.
5.   Najib is scheduled to table Malaysia''s 2012 Budget at the Dewan Rakyat at 4pm.
CUIT SIKIT:

Aku rasa lega kerana persekolahan percuma mulai tahun hadapan. Bukan aku yang bersekolah tetapi aku masih ada dua orang generasi kedua aku yang sedang bersekolah. Terima kasihlah kepada kerajaan yang prihatin dengan rakyat walau pun perkara ini sepatutnya sudah dilaksanakan sejak tahun 1980'an lagi.

Lega - lega jugak. Namun, aku masih tak faham dan tidak mampu untuk mengerti kenapa perlu ada seseorang yang bagi aku tidak patut ada di saat persiapan akhir bajet 2012 itu. Anda rujuklah perkara 3 laporan berita itu. Carilah siapa yang sepatutnya tiada di situ.

Mungkin inilah bukti betapa hebatnya menantu orang Pahang ni.....Lantak deme la nak buat apa pun.

Jangan sampai orang PEKAN meluat, sudahlah. Kalau orang PEKAN dah meluat, boleh hilang Undi masa PRU nanti.

Kerana orang PEKAN mula meluat, maka pada PRU 1999, Abang JIB hampir tertiarap di PEKAN. INGAT TU!

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH