Jumlah Paparan Halaman

22.2.12

SELAMAT MENONTON.....

CUIT SIKIT:


Perlawanan yang tidak mempunyai apa - apa kesan kepada BABA Ong dan barisan muda negara, tetap mendapat tempat di hati penyokong dan peminat bola sepak tegar.


Aku percaya, angka 30 ribu kehadiran ke Bukit Jalil seperti dua perlawanan lalu akan kekal kerana skuad muda ini sebenarnya mempunyai pemain yang bertaraf seleberiti.


Ketuanya pastilah APEK yang boleh dikatakan turut masyhur di kacamata artis dan model. Begitu juga sicomel yang bernama Nazmi Faiz tu.


Bagi penyokong NS, mereka mungkin hadir kerana Shakir yang handsome turut bersama Harimau Muda dan dijangka turun dalam kesebelasan utama.


Begitulah untung nasib pemain bola sepak. Adakalanya yang hadir ke stadium itu bukan kerana pasukan tetapi kerana ingin mendekati pemain yang diminati dan digilai.

Apa - apa pun, aku pasti, orang NS akan ke Bukit Jalil bukan kerana Fakri tu.
He he HEH!

Jika tidak berkesempatan ke Bukit Jalil, tontonlah di tv anda menerusi TV1. Aku ucapkan tahniah kepada TV1 dan TM selaku penaja kerana bakal menyiarkan perlawanan ini secara langsung biar pun sudah tidak mempunyai sebarang makna lagi buat negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH