Jumlah Paparan Halaman

19.5.13

MENJELANG REHAT.....

Akhirnya NS menang. Dan, cabaran seterusnya adalah menentang Pahang Rabu ini di  Paroi.

Perlawanan yang sepatutnya berlangsung pada 4 Mei lalu, ditangguhkan kerana PRU 13. Lain - lain perlawanan pada hari Rabu;

Liga Super akan ditangguhkan hampir sebulan untuk memberi laluan kepada Harimau Malaya mengasah taring di dalam dan luar negara.
Pasti berlaku lagi kehilangan momentum buat pasukan bertanding. Namun, apalah yang boleh kita lakukan kerana jika tidak ditangguhkan agak lama, itu bukan Liga Malaysia namanya.

Tangguh pertandingan ketika pasukan sudah mula mendapat rentak adalah perkara utama di Liga Malaysia. Bersabar ajelah.

CUIT SIKIT:

Aku secara peribadi mengucapkan TAHNIAH buat Ridzuan Abu Shah yang kerap kali aku temui di Stadium Mini Petronas Bangi sekitar 2009 dan 2010 lalu.

Ketika itu aku beertugas sebagai Penyiar Suara Felda di Negerifm. Duan pula bertugaas sebagai Ketua Jurulatih Skuad Piala Presiden FELDA UNITED. Pasukan yang juga pernah diwakili oleh Mohd. Radzuan Abdullah [ Duan Pasoh Tigo ] yang kini berada di Skuad Liga Super Negeri Sembilan.

Selamat Maju Jaya NS. Semoga kemenangan mengalahkan ATM itu bukanlah penamat kerana masih ada lima permainan lagi untuk diharungi. Ini termasuk dua perlawanan di arena lawan, bertemu dua lawan sikit atas, T - Team dan FELDA UNITED.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH