Jumlah Paparan Halaman

22.11.11

ANAK RIMAU KENA DERA.....


CUIT SIKIT:

Usai tuntutan mempertahankan IBU SEGALA PINGAT di Sukan Sea 2011, Harimau Muda kembali ke tanahair sekitar jam 7.00 pagi tadi.

Bukan sengaja pulang awal dan tak sempat shopping tetapi tuntutan tugas seterusnya memaksa mereka kembali tanpa rehat yang cukup.

Perhatikan dua jadual padat di peringkat ASIA sudah menunggu. Nasib baiklah kedua - dua tugasan itu tidak berlangsung di luar negara. Jika tidak, anak rimau ni pasti semakin tidak cukup rehat.

Tugasan mempertahankan Pingat Emas Sukan Sea telah dijayakan dengan cemerlang. Tugasan kedua ini juga perlu dijayakan dengan cemerlang kerana itulah tujuan sebenar mereka di skuad Harimau.

BABA Ong pastinya pening kepala kerana ketiadaan penyerang yang benar - benar boleh diharap untuk memusnahkan lawan. Bagi aku, penyerang yang ada sekarang ini, sekadar boleh diharap jika pihak lawan sudah jatuh tergolek di depan gol sendiri.

Jika berhadapan lawan yang cergas dan lasak, penyerang yang ada ini hanya layak sebagai pemain jaga beg dan handset di tepi padang aje.

Yang semakin pening tentunya, APEK SiPenjaga Gol itu. Dengan jadual padat dalam tempoh terdekat ini, tak dapatlah beliau nak melepak - lepak di Bukit Bintang lagi. Kesianlah dia tak dapat berlibur dengan artis comel tu......

Siapalah punya kerja mendera anak rimau ni?????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH