Jumlah Paparan Halaman

8.3.11

SIAPA BOHONG, SIAPA PEMBOHONG.....

BETOI KA DEPA KATA?
Ayuh kita siasat:
7 Mac 2011:- "Siasat pemain yang mungkin terlibat rasuah",kata Presiden.
8 Mac 2011:- "Kami kalah bukan pasai rasuah. Kami kalah pasai hangpa tak bayaq gaji", kata Pemain.
MAAF KOSMO! aku tambahbaik tajuk tu..biaq sedap. jangan maghah na..
Nak percaya pihak mana ni?
memasuki minggu ketiga bulan Mac, gaji bulan Januari dan Februari belum dibayar?
CUIT SIKIT:

"Yang hangpa pi pecaya ngan cakap bohong oleh sipembohong tu pasai apa?,kata AKU.

Barisan yang tidak dibayar gaji dan ditipu kontrak?:
INILAH BARISAN.....nya
HABAQ LAIN TULIS LAIN: Menurut Pendekar Bujang Lapok, Tulis Panjang Baca Pendek
AKU PERCAYA KEPADA PEMAIN. Sebabnya, setakat 20 hingga 30 orang dia tipu, aku tak heranlah. Presiden Persatuan Bolasepak Pulau Pinang [FAP] ni, dah pun tipu lebih 60 ribu pengundi. Ada Sapa Kisah?

FAM berhasrat untuk membawa Liga Bola Sepak Malaysia [MSL] ke era baru. Tercapaikah hasrat itu dengan adanya watak lelucon seperti ini. HANGPA PIKIAQ LA SENDIRI!!!!!
Data dan Fakta tidak pernah berbohong kecuali ditulis dan diucap oleh sipembohong

nota kaki: temui sdr. wan fakhrul wan bakar di:- 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH