Jumlah Paparan Halaman

24.3.11

"QRSUVW. aik mana T?", kata aku

T: "ada kat sini..ari tu pergi JEPUN. dah selesai tugas di sana, baru je balik ke Malaysia".
AKU: "oh! gitu rupanya..apa tugas kat Jepun?"
T: "aku ke sana menggegar Jepun. Gempar satu negara. Balik sini, cuba gegar Malaysia pulak."
AKU: "lantak kau la T, buatlah apa yang kau suka".
10 Mac 2011:- gempa bumi pada skala 8.5 dan Tsunami seTinggi 10 meTer, melanda JEPUN.....
21 Mac 2011:- gempa poliTik melanda Malaysia angkara daTuk T.
daripada 1T, akhirnya bertambah jadi 3T.

mac 2011, malaysia dan jepun berkongsi T.
KaiTannya?



CUIT SIKIT:

Cukuplah seTakat  3T. Jangan  Tambah lagi.
Kalau  Terlalu banyak T, Takut  nanTi, maTi  kerana  Tak laraT  gelak.  Sebabnya, dalam dua  Tiga  hari ni, skripnya sering berubah. dari seorang, jadi berdua. dari berdua, udah jadi  berTiga.

Daripada Tempoh seminggu, dah Tak jadi pulak. Daripada janji nak bagi dah Tak bagi.
Kalau T dah sampai 100 [10T], jadilah macam ni......

aTau
disini
http://www.metacafe.com/watch/781388/japanese_people_learning_english/

Bagaimana pun, Terima kasih T. Kerana TanpaT, jambaTan, akan bertukar menjadi JAMBAAN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH