Jumlah Paparan Halaman

21.9.13

3 MINIT YANG MENGHAMPAKAN.....

Keputusan penuh perlawanan keenam Piala Malaysia 2013. 
Carta Terakhir Kumpulan;
Jadual Suku Akhir;

Ulangan Separuh Akhir Piala Malaysia 2012 menjadi pembuka tirai saingan Suku Akhir 2013. 

Lain - lain perlawanan Suku Akhir;

Ulangan Final Piala FA 2013 bakal berlangsung di Johor Bahru dan Kota Bharu;

Juara dan Naib Juara Liga Premier 2013 bakal membuat perhitungan. Siapa juga yang menang, satu tempat di Separuh Akhir bakal diisi oleh pasukan daripada Liga Premier 2013.

Carta Penuh Peringkat Kalah Mati;

Mantan Juara Piala Malaysia yang terkandas;

Bukan satu. Tetapi ada ENAM MANTAN JUARA Piala Malaysia yang sangkut di peringkat kumpulan. Ketuanya? Tentulah Sang Gergasi MERAH PADAM.

CUIT SIKIT:

TIGA MINIT. Boleh jadi sangat pendek. Boleh juga menjadi sangat panjang. Dan, tiga minit itulah yang memisahkan NS daripada Suku Akhir Piala Malaysia 2013.

Tiada siapa yang boleh disalahkan kecuali, nasib yang tidak bersama - sama NS kali ini. Kelantan telah membuktikan tiada Pakatan Kota Bharu dengan Pahang. Namun, mungkin juga semangat This Is Pantai Timur, memberikan tonik tambahan buat Terengganu untuk meraih mata di Paroi sebentar tadi.

Buat NS, mulakan musim baru 2014 dengan wajah serba baru. Bukan mudah untuk kembali ke Liga Super 2015 kerana Johor dan Kedah pastinya bakal menjadi pencabar utama.

Saingan Pulau Pinang selaku Juara Liga FAM 2013 juga perlu diberikan perhatian. Begitu juga dengan Perlis. Dan, jangan pandang mudah cabaran pasukan kelab seperti Pos Malaysia dan juga S.P.A Putrajaya.

Tanpa sebarang piala musim ini, bangkitlah NS pada musim 2014.

HOBEN JANG HOBEN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH