Jumlah Paparan Halaman

13.12.12

TERIMA KASIH LEE MIN-HU.....



From Wikipedia, the free encyclopedia
Full name       Lee Min-Hu
Born   14 September 1979 (age 33)

FIFA   Refere
AFC   Referee  
        
Lee Min-Hu (born 14 September 1979) is a South Korean football referee who has been a full international referee for FIFA.

He also refereed at the regional league such as 2014 FIFA World Cup qualifiers and international competition such as 2007 FIFA U-17 World Cup.[1]Highly critisised due to very poor refereeing decision during AFF Suzuki Cup semifinal match between Thailand and Malaysia when he sent off Malaysian player Fadhli Shas.

CUIT SIKIT:

Budak K-Pop dan Gangnam Style ini bukanlah pelakon utama. Beliau hanyalah pelengkap kepada satu kehancuran ciptaan sendiri.

Di saat King Gobal tegar dengan pendirian untuk memilih pemain kesukaannya, ramai pihak luar berpendapat sebaliknya. Masih ramai pemain yang sepatutnya dipilih tetapi diketepikan.

Di kala Harimau Malaya sedang diratah, dipijak dan direjam oleh Gajah Perang, pasti ramai yang sedar betapa naifnya para pemain Malaysia apabila diasak secara fizikal dan diusik secara mental oleh para pemain Thailand.

Nyata, Shafiq Rahim and Crew telah berjaya di psiko oleh Thai. Itulah bezanya apabila kita bertemu dengan para pemain yang lebih class daripada kita.

Lee Min-Hu yang bertindak garang dengan dua kad kuning untuk Malaysia di sepuluh minit pertama hanyalah pelengkap kepada sebuah lakonan berkesan bermula di Kelana Jaya.

Akhirnya, Tan Sri Annuar Musa muncul sebagai pemenang sebenar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH