Jumlah Paparan Halaman

11.7.11

MERAH MENANG LAGI.....

Juara - juara bola sepak Liga Malaysia 2011 telah pun ditentukan.

6 julai 2011, merupakan tarikh penentuan untuk pemenang Liga Super. Kelantan muncul juara 2011. Di sebelah petangnya, Betaria FC dari Negeri Sembilan telah mengesahkan kejuaraan Liga FAM setelah Majlis Bandaraya Johor Bahru [MBJB], pencabar utama mereka hanya mampu seri satu sama dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam.

Dengan baki tiga perlawanan, MBJB dan Tentera Darat, dua pencabar serius Liga FAM 2011, tidak mampu lagi untuk memintas Betaria FC yang mendahului dengan 42 mata. Perlawanan terakhir mereka pada 24 julai nanti, menentang Melodi Jaya dari Johor di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi hanyalah satu formaliti dan upacara menjulang piala sahaja.

CUIT SIKIT:

Satu kebetulan atau memang satu keperluan, juara - juara musim ini semuanya berbaju merah sebagai warna utama mereka.
Satu lagi pasukan berbaju merah muncul juara pada hari ini [10 julai], di Liga IPT 2011. Pasukan itu ialah, pasukan UiTM Shah Alam yang juga juara bertahan kejohanan.

Satu kebetulan  atau satu suratan di 2011, kejayaan empat pasukan berbaju merah, adalah baik untuk kemajuan bola sepak Malaysia.

Kepada baju merah yang gagal menunjukkan kehebatan baik di padang mahu pun di jalanan, inilah masa terbaik untuk anda berfikir tentang relevensi kewujudan anda di negara ini.

Kalau LU tak berubah, LU mungkin terima PADAH!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH