Jumlah Paparan Halaman

19.9.11

GARI DAN LOKAP SUDAH MENUNGGU.....

24 SEPTEMBER 2011..Sabtu.

Ini hari penting buat sahabat fb aku Syed 'Chicharito' Faiz  yang akan ke jinjang pelamin dengan gadis pilihan hati. Ini hari penting buat Pak Lurah dan keluarga di FELDA Palong 9. Sabtu ini, seorang menantu akan muncul dalam keluarga itu. Tahniah kepada semua yang berkenaan.

SABTU ini juga penting buat kesemua 16 pasukan yang sedang menghitung hari untuk melangkah ke peringkat kalah mati dan ada juga yang sedang menghitung detik, saat, minit dan masa untuk kena 'gari' dan kena 'lokap' daripada pertandingan tertua di negara ini.

http://www.malaysiansuperleague.com/mycmf.asp adalah tapak rujukan rasmi semua perlawanan Sabtu ini.

Perlawanan Pilihan aku Sabtu ini, tidak lain tidak bukan perlawanan yang melibatkan Sang Gergasi dan Pak Polisi...
CUIT SIKIT:

Dengan hanya empat mata daripada empat perlawanan, Sang Gergasi Merah Padam, aku lihat sudah sama kerdilnya dengan Pak Polisi. Pak Polisi sudah pun dilokapkan daripada peringkat suku akhir kerana hanya mampu mencatat 1 mata daripada 4 perlawanan.

SABTU ini, jika perlawanan tidak berakhir dengan nota kemenangan buat Sang Gergasi Merah Padam, maka sahlah, Misi 33 Sang Gergasi itu akan ditangguhkan ke tahun hadapan. Jika kalah atau seri di Paroi nanti, aku juga yakin dan percaya, En. K.Devan akan digari dan dilokapkan daripada terus melatih Sang Gergasi.

AYUH PAK POLISI, catatkan satu sejarah menarik bola sepak negara. Kalahkan GERGASI MERAH PADAM, 'gari' dan 'lokap'kan mereka seperti anda juga dari kancah Piala Malaysia tahun ini.

AYUH PAK POLISI, lakukannya dan anda akan diangkat sebagai wira!

nota kaki
en. k.devan sudah meletak jawatan pada 20 september 2011.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH