Jumlah Paparan Halaman

27.9.11

BERTEMU JAMAL.....

Mulai 26 September, aku berada di Kem Modal Insan, Parit Penghulu, Sungai Rambai, Melaka.

Di sini, kerjaya sampingan aku sebagai Fasilitator dan Penceramah Program Motivasi Belia dan Remaja kembali semula. Sehingga 30 Septenber nanti, aku dan lima rakan yang lain akan berhadapan dengan 70 orang peserta Program Jati Diri Kesukarelaan Nasional Peringkat [PJKN], Negeri Melaka. Terima kasih Jabatan Belia dan Sukan Melaka kerana mempercayai Kaizen Training and Event Management.

Sesuatu yang menarik berkenaan kem ini ialah, aku bertemu Jamal Abdillah...
CUIT SIKIT:

Jangan marah heh!

Berikut adalah sebahagian rakaman hari pertama PJKN Melaka......



Jumpa lagi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH