Jumlah Paparan Halaman

17.3.12

KUASA NS Betaria.....

Carta Liga Premier 16 Mac 2012.

Carta Liga Super 17 Mac 2012
CUIT SIKIT:

Kelantan, Terengganu, T-Team dan Pahang adalah pasukan - pasukan bola sepak yang berkaliber dan bernama besar musim ini.


Ketika Pahang sedang mengekori rapat pasukan berbelanja besar, ATM di Liga Premier, tiga pasukan dari pantai timur, Kelantan, Terengganu dan T-Team sedang menguasai empat tempat teratas Liga Super.


Namun, pasukan manakah yang bakal menguasai kedua - dua liga di akhir nanti, masih belum terjawab. Kerana musim masih panjang dan setiap pasukan masih mampu meningkat menjelang akhir musim nanti.


Setakat 9 atau 10 perlawanan, potensi pemburu kejuaraan liga sudah terserlah tetapi belum boleh dijadikan kayu ukur untuk menentukan sang juara.


Setakat ini, aku ingin mengucapkan jutaan tahniah buat pasukan swasta dari Negeri Sembilan iaitu NS Betaria FC yang mempamerkan peningkatan menakjubkan menerusi lima perlawanan terakhir mereka.

Pencapaian menarik: LIMA PERLAWANAN tanpa kalah diserikan lagi dengan TIGA KEMENANGAN berturut - turut adalah petanda betapa pasukan swasta ini tidak boleh dipandang enteng oleh lawan.

NS BETARIA bakal melengkapkan pusingan pertama menerusi pertemuan dengan dua pasukan yang berada di tangga ketiga dan kedua Liga Premier iaitu Sime Darby dan Pahang.

NS Betaria bakal bertemu Sime Darby di Selayang pada 30 Mac ini.

Selamat maju jaya buat Azuan Zain dan NS Betaria.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH