Jumlah Paparan Halaman

1.3.12

ITU KINCING KASI TUKAR.....

NOTA MANGSA ROGOL II

Hebat! Hebatnya! TERHEBAT!

berdasarkan berita ini

memang sah keluarga rogol ini sangat kusut-masai dengan pelbagai cerita di belakang tabir.

Sebelum Januari 2012, keluarga ini boleh digelar Keluarga Auta Orang Malaysia [ KOAM ], kini gelaran keluarga berkenaan bolehlah ditukar kepada Kencing Orang Malaysia [ KOM ].


Walau apa nama keluarga berkenaan, kencing tetap kencing. Istilah 'kena kencing' ini adalah istilah anak muda bagi yang kena tipu idup - idup. Dulu - dulu disebut KENA KAPUR.

Sebagai warga negara yang bertonggengjawab, Pak Long, Pak Ngah, Pak Uda dan pak Usu dalam keluarga ini seharusnya berhentilah daripada melakukan aktiviti kencing - mengencing ini.

Setiap warga negara dan bukan warga negara sebenarnya banyak menyumbang kepada kemajuan keluarga ini sebelum, sekarang dan selepas ini.

Kita semua tahu betapa keluarga ini hidup menerusi bantuan dan tajaan pelbagai pihak terutamanya Majlis Sukan Negara, agensi di bawah Kementerian Belia dan Sukan Malaysia.

Daripada sumber mana tajaan dan bantuan ini diperolehi jika tidak menerusi pelbagai cukai yang dipungut daripada rakyat. Jika hidup dengan bantuan rakyat, kembalilah kepada rakyat dan tolong jangan 'kencing' rakyat lagi.

Sebagai pembayar cukai, aku haramkan setiap sen cukai aku yang disumbangkan kepada keluarga kencing ini..AKU TAK HALALKAN DUNIA DAN AKHIRAT.

Jika semua pembayar cukai bersikap seperti aku, laknatlah keluarga ini seumur hidup.

CUIT SIKIT:

Pak Long Shidan dan Pak Ngah Karim, tolonglah keluar dari keluarga ini. Aku tahu kalian bukan ada gaji pun menerajui keluarga kencing ini. Kononnya nak menyumbang secara sukarela tetapi dengan segala macam jadah dan kemelut yang berlaku sekarang, elok kiranya kalian pindah sahaja ke bawah ini.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH