Jumlah Paparan Halaman

2.4.13

LIVE SUKU AKHIR PIALA FA.....

SABTU ini, empat perlawanan Suku Akhir 1 Piala FA akan berlangsung. Enam pasukan Liga Super bertemu sesama sendiri atau dengan dua pasukan teratas Liga Premier.

Jadual perlawanan,
Biarpun Piala FA adalah pertandingan berbeza, suka atau tidak, kita terpaksa merujuk kepada keputusan dan kedudukan pasukan menerusi pencapaian liga masing - masing.
Carta Terkini Liga Premier

Carta Terkini Liga Super
Dua pasukan teratas dari Malaysia di Liga Super bakal berentap sesama sendiri. Satu daripadanya bakal tersingkir. Bagi aku, yang bakal tersingkir itu adalah pasukan bertaraf bangsawan dari selatan.

Sime Darby dan Sarawak adalah dua pasukan daripada 24 pasukan profesional di Liga Malaysia 2013 yang masih belum kalah. Baik di Liga Premier mahu pun di Piala FA.

Mungkinkah rekod mereka bakal berakhir di Kuantan dan Kota Bharu Sabtu ini? Mungkin ya, mungkin juga tidak. Ada kemungkinan, bakal berlaku upset.

Negeri Sembilan dan Terengganu bakal bertemu tiga kali di sepanjang April. Dua di Piala FA, satu di Liga Super. Tidak banyak perbezaan diantara keduanya. Mungkin faktor Owona bakal menjadi pemisah kedua - dua pasukan.

Menariknya, NS, Sarawak dan Sime Darby berkongsi pencapaian yang sama di Piala FA setakat ini. Ketiga - tiganya belum dibolosi.

CUIT SIKIT:

Sangat menarik apabila kesemua lapan pasukan bakal beraksi serentak. Tiada permainan di sebelah petang.

Amat menarik sekiranya Selangor, Sarawak dan Sime Darby membuat kejutan di arena lawan.

Paling menarik sekiranya NS menang dengan jaringan yang selesa buat bekalan di arena lawan pada 16 April nanti.

Sangat malang apabila Judin menyalahkan media apabila beliau tersepit. Sepatutnya, apabila disoal tentang konspirasi dalaman, Judin seharusnya menjawab, TIADA SESIAPA DI FAM YANG MAHU MENYINGKIRKAN KONG GOBAL.

Apabila Judin menjawab ada kemungkinan, itulah padah yang harus dilalui oleh Judin. Media hanya melapor apa yang ditafsir oleh mereka menerusi jawapan sengal Judin.

Kepada rakan - rakan media, teruskan usaha untuk membetulkan FAM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH