Jumlah Paparan Halaman

6.4.13

KEPUTUSAN SUKU AKHIR PIALA FA.....

Jang tewas menerusi dua gol di minit akhir. Harimau Selatan kalah kerana satu sepakan penalti diselamatkan penjaga gol lawan. Kelantan menang. Pahang buntu.

Begitulah rencah pusingan pertama Suku Akhir Piala FA 2013. Di seberang tambak, Lions XII mendahului pusingan pertama Liga Super setelah menewaskan Perak 2-1. Lions mengutip 23 mata, empat mata mengatasi Selangor dan Darul Takzim FC.

CUIT SIKIT:

NS dan Darul Takzim FC berkongsi nasib. Pasukan tuan rumah yang kalah. Kelantan muncul pasukan tuan rumah tunggal yang menang. Pahang pula, tidak menang dan tidak kalah.

Buat dua pasukan tuan rumah yang kalah itu, pastinya cabaran pada 14 April nanti amat perit. Namun, selagi wisel penamat belum ditiupkan, selagi itulah peluang masih ada. Sementelahan pula, pemain impot baru sudah boleh bermain.

Itu pun kalau pemain impot tu jenis bagus. Kalau tak menureh macam De Porras, nasib badan le.

Satu gol di tempat lawan memberikan peluang buat Sarawak untuk melakukan kejutan di Kuching nanti. Pahang dan Sime Darby pastinya melihat Stadium MP Selayang itu tidak pernah menjanjikan syurga buat tuan rumah. Kedua - duanya memiliki peluang samarata untuk menang.

Seimbas pandang, Kelantan, Terengganu, Selangor dan SIme Darby bakal beraksi di Separuh Akhir. Pun begitu, mungkin berlaku kejutan besar di pusingan kedua nanti.

SAMA  - SAMA KITA NANTIKAN. Sehingga tibanya saat itu, sobalah Jang dan Milah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH