Jumlah Paparan Halaman

11.4.13

TAHNIAH DIVALDO ALVES, KO MEMANG HEBAT.....

Sabtu 13 April, bakal berlangsung sepakmula pusingan kedua Liga Super untuk NS. Pasukan yang bakal ditentang adalah Lions XII. Pasukan yang ditentang di perlawanan terakhir pusingan pertama lalu.

Sekadar mengimbau sejarah pusingan pertama, aku pamerkan di sini statistik pencapaian lima pasukan terbaik pusingan pertama Liga Super 2013.
Lions XII memang gah di Singapura. Tetapi, rekod di arena lawan membuktikan mereka amat lemah sebenarnya. Pencapaian di luar begitu buruk buat Lions XII. Dan, satu - satunya kemenangan yang diperolehi oleh Lions di luar Singapura adalah pada 9 Januari 2013. Mereka menang 1 - 0 ketika bertemu ATM di Paroi. Maknanya, peluang NS untuk meraih kemenangan pertama sememangnya ada.

Pun begitu, mari kita lihat pencapaian NS pula.
Sedih lagi menyedihkan. Itulah jawapan kepada rekod di atas. Namun, aku percaya, NS bakal bangkit bermula 13 April ini. Sementelahan pula import baru sudah boleh diturunkan.

CUIT SIKIT:


Buat DA, ko memang hebat. Corot tetapi langsung tidak tergugat. Butler yang juga boleh berbahasa Melayu loghat Indonesia tu sudah kena sebulan. Ko langsung tidak terusik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH