Jumlah Paparan Halaman

25.8.12

KAK LIMAH TUMBANG DI RAYA KE 7.....

Sekitar jam 10.45 malam tadi, aku fikir hampir setiap wajah yang keluar STAR, Paroi menunjukkan rasa lega, puas hati dan yakin. Yang keluar STAR dengan wajah bagai ada yang tidak kena pastinya wajah para penyokong Sime Darby.
 
Manakan tidak, NS mempamerkan aksi juara sebenar sebentar tadi. Ledakan hattrick Effa Owona [Pemenang Kasut Emas Liga Super] dan satu gol jaringan Khairul Izuan Abdullah [Pemenang Kasut Emas Liga Premier] sudah cukup melegakan setiap PSNS yang hadir tadi.
 
Nampaknya, episod ngam NS dan Piala Malaysia sudah bermula tetapi aku masih ragu - ragu, kerana cabaran masih banyak dan pertandingan masih panjang. Cuma, aku fikir elok kiranya sebagai penyokong kita jangan terover memberikan sokongan sehingga menimbulkan tekanan buat para pemain. Cukup sekadar menyokong tetapi bukan sehingga ke tahap merosakkan pasukan sendiri.
 
Keputusan Penuh Hari Kedua Piala Malaysia 2012 di bawah,
 
 

Perlawanan seterusnya,

CUIT SIKIT:
 
Ketika AK dan barisannya sedikit lega kerana menang besar, Jang Jung dan bala tentera Kak Limah Dari Ipoh pastinya merasakan tempoh dua hari ini amat pendek dan menjengkelkan.
 
Hari ini, PERAK muncul pasukan tuan rumah yang kalah teruk dan, Selasa nanti, mereka akan ke Paroi untuk berhadapan dengan NS, pasukan tuan rumah paling cemerlang malam tadi.
 
Sehingga tibanya detik itu, aku nak beraya sempena raya ke tujuh ni.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH