Jumlah Paparan Halaman

7.12.14

NS MATRIX.....

Buat kali kedua dalam tempoh sepuluh tahun, PBNS telah menggabungkan nama NEGERI SEMBILAN dan PENAJA UTAMA sebagai nama pasukan bola sepak nogori.

Sekitar musim 2006/2007, NS ditaja oleh NAZA. Maka untuk musim berkenaan, pasukan bola sepak nogori dikenali sebagai NS NAZA.

Untuk musim 2015, NS bakal dikenali sebagai NS MATRIX. Mungkin ada yang tidak mengenali apa itu MATRIX. Ianya tiada kaitan dengan matematik. Matrix ini adalah sebuah syarikat pembangunan hartanah yang mantap di NS. Syarikat ini juga telah lama tersenarai di Bursa Malaysia.

Biar apa pun nama atau jenama yang dibawa oleh NS musim hadapan, kita sokong sahajalah. Setiddak - tidaknya untuk dua tiga perlawanan awal.

Kenali NS MATRIX;
 




 


CUIT SIKIT:

Sama - sama kita nantikan hasil kerja K.Devan yang satu - satunya Ketua Jurulatih berjaya membawa NS memenangi Liga Super [ 2006 ].

Buat Devan, setelah lama berkelana, selamat kembali ke negeri asal anda. K. Devan pernah bermain sebagai penjaga gol untuk NS semasa zaman Semi-Pro dahulu.

Buat pemain yang bertaraf OTAI MASIH BERBISA, buktikanlah betapa anda masih memiliki KILAUAN EMAS supaya misi NS Matrix kembali ke Liga Super 2016 disambut dengan GEGAR VAGANZA oleh para PSNS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH