Jumlah Paparan Halaman

16.2.15

WARNA - WARNI NS MATRIX.....

Tamat dua perlawanan, NS Matrix melakar keputusan yang berwarna - warni untuk ketiga - tiga saingan yang disertainya.

Minggu pertama menyaksikan, adik bongsu [ Piala Belia ] tewas di Arau. Si Angah [ Piala Presiden ] menang di Tampin. Abang Besar [ Liga Premier ] menang di Melaka.
Minggu kedua menyaksikan, adik bongsu [ Piala Belia ] menang di Tampin. Si Angah [ Piala Presiden ] kalah di bangi. Abang Besar [ Liga Premier ] menang di Paroi.
Jadual minggu ini;
RABU ini tiada perlawanan Piala Presiden. Ianya diubah ke RABU minggu hadapan.

ABANG BESAR bakal turun di Kelana Jaya pada Jumaat dengan iringan PSNS yang lebih ramai.
Pastinya, kerana Jumaat ini adalah cuti umum sempena Gong Xi Fa Cai.

CUIT SIKIT:

Pasukan yang diasaskan menerusi Kelab Bola Sepak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia [ SPA FC ] ini, dilihat bukanlah lawan sukar buat NS Matrix.

Hampir pasti tiga mata boleh dibawa pulang. Namun, jumlah jaringan bakal menjadi perhatian.

KL SPA Putrajaya FC sedang berada di tangga corot carta liga. Dua perlawanan awal, diakhiri dengan kekalahan 1 - 5 kepada Kedah dan JDT II.

Di saat kemenangan hampir pasti diraih Abang Besar, aku mengajak para PSNS untuk menilai betapa tidak konsistennya Angah dan Adik Bongsu kita hebat.

Aku ajak kalian mengambil berat perkembangan kedua - dua pasukan ini kerana di situlah masa hadapan NS Matrix. Jika pasukan pelapis ini tiada kekuatan seperti era Kembar Radzak itu, jangan haraplah kebangkitan menyeluruh NS Matrix di masa hadapan.

Tiada guna Abang Besar hebat tetapi gagal menjadi tempat cari makan anak negeri. Dan, tiada guna memberi makan kepada anak negeri, sekiranya mereka semua tidak menureh.

HOBEN JANG HOBEN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH