Jumlah Paparan Halaman

16.6.14

NS SELAMAT.....

NS mengesahkan tempat di Liga Premier 2015. Dalamasa yang sama, NS juga memastikan tempat sekurang - kurangnya di Play-off Piala Malaysia 2014.

Syabas dan tahniah kepada PBNS yang diberitakan telah berbelanja hampir RM 9 JUTA untuk musim ini. Berbaloilah usaha membersihkan banyak hutan simpan di negeri ini, demi kemajuan bola sepak NS. Sekali lagi aku ucapkan SYABAS & TAHNIAH kepada Kepimpinan PBNS dan juga Warga Kerja dan Pemain PASUKAN LIGA PREMIER 2014 NEGERI SEMBILAN DARUL KHUSUS.

Jangan marah Jang dan Milah. NS masih hebat kerana yang sah turun ke Liga FAM 2014 adalah PERLIS dan PBAPP FC dari Pulau Pinang.

Carta Terkini Liga Premier;
PDRM telah sah ke Liga Super 2015. Satu lagi tempat menjadi rebutan Pulau Pinang dan Felda United.

Kedah, JDT II dan Negeri Sembilan selain bakal kekal di Liga Premier 2015, satu daripadanya bakal layak automatis ke Piala Malaysia 2014. Dua pasukan lagi akan berentap di Play-off dengan dua pasukan terbawah Liga Super musim ini.

CUIT:

Dengan tertangguhnya hasrat PDRM untuk menjuarai Liga Premier 2014 petang tadi, aku fikir Paroi bakal menjadi medan buat mereka mengesahkan kejuaraan.
Alangkah baiknya jika perlawanan itu menjadi medan buat NS menentukan kejuaraan. 9 JUTA rupa - rupanya hanya sesuai untuk melihat pasukan lain menjulang piala.

HOBEN JANG HOBEN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH