Jumlah Paparan Halaman

18.9.16

TERIMA KASIH KEDAH.....

Kedah 5 NS 0. Itulah keputusan pusingan kedua Suku Akhir Piala Malaysia 2016. Kalah teruk nampaknya. Berikutan kekalahan tersebut, laluan ke Shah Alam sudah pun berakhir buat NS.

Usai Suku Akhir, hanya tinggal empat perlawanan secara timbal balik di Separuh Akhir sebelum calon juara melangkah ke Shah Alam. Jadual asal pada 29 Oktober pasti dipinda berikutan pertembungan dengan sambutan Depavali.

Tahniah kepada dua pasukan bukan pilihan yang masih bernyawa di Piala Malaysia 2016;
PDRM FA dan T - TEAM FC pastinya boleh mencongak laluan ke pentas akhir menerusi status bukan pilihan mereka. Setakat ini, Kedah dan Selangor pasti menjadi pilihan ramai untuk bertemu di Final sekali lagi.

CUIT SIKIT:

Apabila pasukan anda dibelasah maknanya, pasukan anda memang ada masalah. Tiada faktor nasib dan tuah boleh dijadikan alasan.

Membawa balik lima gol tanpa balas, bermaksud pasukan anda langsung tidak bersedia untuk menghadapi lawan di arena mereka.

Akhirnya, terima kasih Kedah kerana menamatkan saingan NS di Piala Malaysia. Sekaligus memberikan isyarat nyata, NS sekali lagi menamatkan saingan tanpa sebarang kebanggaan.

Nyata, apa yang dilakukan oleh PBNS samada di awal atau di pertengahan musim, hanyalah bungko semata - mata.

HOBEN JANG HOBEN! Bilo nak bubar AJK PBNS tu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH