Jumlah Paparan Halaman

25.1.14

TAHNIAH V.SM & NS.....

LULUS. Itulah perkataan yang sesuai buat V. Sundramoorthy dan Skuad jang sebentar tadi.

Pun begitu, kemenangan 2 - 1 ke atas DRB-Hicom FC itu belum cukup meletakkan NS di carta atas Liga Premier 2014.


Kejutan besar di hari pertama pastinya kekalahan JDT II kepada PDRM di Pasir Gudang. Turut melakukan kejutan ialah Naib Juara Liga FAM 2013, PBAPP FC yang meraih satu mata di Kelana Jaya.

Aku katakan kejutan adalah dua pasukan yang gagal menang di arena sendiri itu difahamkan merupakan dua pasukan teratas daripada aspek bajet besar. Maknanya, bajet besar belum pasti menjanjikan kemenangan besar.

Seterusnya, NS akan ke Pulau Pinang.

CUIT SIKIT:

Jika dua perlawanan awal ini diambilkira, di mata aku NS mungkin berada lebih lama di Liga Premier ini.

Sebabnya? Dua perlawanan awal ketika bertemu Felda United dan DRB-Hicom ini memperlihatkan betapa NS cuma hebat di bahagian benteng tetapi tidak mempunyai seorang Jeneral Padang yang boleh mengawal dan mengatur permainan.

Kita bakal kalah perang sekiranya hanya mempunyai ramai pekerja tetapi tiada mastermind. Corak permainan langsung tidak mempesonakan.

Biarpun liga masih panjang, NS tidak mungkin berjaya jika hanya mengharapkan hantaran jauh sebagai cara memecah benteng lawan.

Apa - apa pun, buat sementara, TAHNIAH VSM dan Jang. Tetapi penghibur sebenar sebentar tadi, adalah ULTRAS NS dengan lagu Gadis Jolobu itu.

HOBEN JANG HOBEN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH