Jumlah Paparan Halaman

22.1.14

SABAR JANG, MU JIRAN KITO PUN KALAH.....

SELANGOR menjadi pasukan terakhir layak ke pusingan kedua Piala FA 2014 setelah menewaskan Harimau Muda C, 2 gol kosong.

Keputusan penuh pusingan pertama;

 Jadual perlawanan pusingan kedua;

Aku tandakan Kelana Jaya sebagai arena pertemuan PKNS FC dan Terengganu kerana secara rasminya di situlah gelanggang tuan rumah [ sementara ] PKNS FC dan Selangor.

Bagaimanapun, aku fikir PKNS FC selaku tuan rumah boleh mengubah gelanggang mereka ke Lumut sepertimana mereka lakukan di pusingan pertama. Jika Lumut terlalu jauh dari Shah Alam, elok juga mereka menjadikan STAR of PAROI sebagai arena tumpangan mereka.

Dapat juga MPS menambah pungutan hasil. Bagus juga buat peniaga kerana pastinya ramai penyokong peteh akan datang bersama pasukan mereka.

CUIT SIKIT:

Buat Jang yang mungkin masih tidak dapat menerima kekalahan NS semalam, soba yo la. MU di hujung kaki kito tu pun kalah juo. Dengan segala publisiti menjurus kepada hasrat mahu menjuarai Liga FAM, MU akhirnya tewas kepada Perlis.

Perlis sebenarnya hampir - hampir gagal menyertai Liga Malaysia 2014 lantaran ketiadaan sokongan kewangan dalam bentuk geran Kerajaan Negeri. Namun, mereka berjaya membuktikan kehebatan dalam keadaan yang amat sederhana itu.

Buat VSM dan NS, selagi tiada pemain yang boleh mengawal rentak permainan menyamai kebolehan Rezal Zambery Yahya dan Idris Karim, selagi itulah mereka akan bergelut.

Seperkara lagi, aku benar - benar tabik kepada Shukor Adan yang tidak mahu meraikan gol jaringannya secara besar - besar semalam. Maknanya, dia masih sayangkan NS.

Cuma NS sahaja yang tidak mahu melabur lebih kepada bakat dan kebolehan beliau. Akhirnya, ATM dan FELDA United juo yang untung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH