Jumlah Paparan Halaman

4.7.18

LEMOS: Lemas Atau Selamat.....

Aku pernah menulis, NS akan kalah tiga perlawanan berturut - turut selepas mencatat keputusan seri.

Ianya benar - benar berlaku. KEBETULAN yang tiada kaitan dengan aku. Sebab aku tiada kaitan pun dengan PBNS atau pun Skuad Liga Super NS.
TIGA kekalahan berturut - turut itu tidak menjejaskan kedudukan kedua liga [ jika dikira dari bawah ] buat NS.

Lebih daripada itu, NS masih boleh selamat dan terus bermain di Liga Super 2019.
Berbaki lima perlawanan, NS bakal berhadapan ketiga - tiga pasukan di tangga ke 8 hingga 10 itu. Dua daripadanya bermain di Paroi.

Dua lagi pasukan yang menjadi lawan NS adalah PKNS [ Shah Alam ], dan Selangor [ Paroi ].
CUIT SIKIT:

Lima perlawanan dalam tempoh lapan belas hari, bakal menjadi penentu halatuju dan hidup mati buat Lemos dan pasukannya.

Dan, aku fikir, selamat atau tidak pasukan ini di Liga Super 2019, PBNS tetap akan membubarkannya.

Sebabnya? Kalau tidak membubarkan pasukan, bukan PBNS namanya.

Kepada PBNS yang bakal berwajah baharu, buktikan aku salah tentang pembubaran pasukan itu.

HOBEN JANG HOBEN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MyBis

MOYANG AKU PESAN....

wahai anak cucu cicit piut sekelian... TAK BERUBAH : PADAH